Hondata S300-v3

Modul Hondata S300-V3 je řešením úpravy řídících jednotek Honda tak, aby byla možnost jejich plného programování pro sportovní a závodní účely. Modul je určen pro modely starších vozů Honda (1989-2001), kde je možné tento systém použít. Hondata je kvalitní systém, který lze použít i pro profesionální nasazení.

Skladem
Kód: SXH02
Značka: Hondata
16 710,10 Kč / ks 13 810 Kč bez DPH
Kategorie: ECU - HONDATA
  • V ceně Hondata S300-v3 jsou zahrnuty celní poplatky, doprava z USA a další poplatky související s nákupem ze zahraničí. 

 

Hondata S300-V3 je rozšířením řídících jednotek OBD1 - P28, P30, P06, P72, P1H (pozor na P28 s konektory OBD2, ji použít nelze)

Modul S300 se instaluje přímo do vaší řídící jednotky - provádíme i odbornou montáž a oživení pro zajištění správné funkce.

Převážně není nutné zasahovat do elektroinstalace vozu jako při použití univerzálních jednotek.

Mezi nejdůležitější úpravy softwaru patří: modifikace palivových a zapalovacích map i v reálném čase, změna omezovače, bod spínání VTEC, nastavení volnoběžných otáček, funkce pro seřízení předstihu, seřízení škrtící klapky, vypínání klimatizace, odstranění imobilizéru, spínání ventilátoru chladiče a další..

Rozšíření jsou : nastavení Shift-light, Launch-control (startovací režim), přepínání 2 map, použití TURBA nebo kompresoru a jeho řízení, ITB (4klapka), Traction control, použití paliva E85, analogové/ digitální vstupy a výstupy (Can-Bus, atd..), bluetooth datalog - možné sledovat údaje ECU ve vašem mobilu, nebo tabletu

Ochrany: funkce Datalog (záznam), ochrana proti přehřátí motoru, připojení čidla na tlak i teplotu oleje, ochrana proti přefouknutí nadměrným tlakem Turba, ochrana při chudé, nebo bohaté směsi (nutné mít připojenu wideband controler), nastavení omezovače rychlosti.

K Hondata ECU doporučujeme jako nedílnou součást použít přímé spojení s wideband-controlerem pro neustálou kontrolu a možnosti dolaďování. Wideband controler + širokopásmovou lambdasondu vám můžeme zajistit.

 

V ČR nejčastější použití: 

modul S300 -  CRX II a Civic 4G,  / OBD0, (1989-1991)

U staršího systému elektroinstalace lze hondata použít, ale je nutné udělat více úprav:

1) použít řídící jednotku OBD1

2) použít přechodku z elektroinstalace OBD0 -> OBD1 

3) výměna rozdělovače za OBD1

4) ideálně vyměnit i vstřikovače za vysokoimpedanční z OBD1, nebo OBD2 modelu - nutné odstranit rezistorbox

 

modul S300 - Civic 5G, CRX III-DelSol,  Civic MB6, Prelude 4G / OBD1 (1992-1996)

není nutné nic měnit, upravená ECU se připojí místo sériové

 

modul S300 -  Civic 6G , ITR, Prelude 5G, Accord type-R / OBD2 (1997-2001)

1) nutné použití přechodky mezi kabeláží OBD2 na OBD1

 

Více info o tomto produktu na: https://www.hondata.com/products/obdi/s300

 

Provádíme i prvotní nastavení ECU, ladění na výkonové brzdě a technickou podporu našim zákazníkům.

více informací dotazem na: mezihorak@silponix.cz

 

Poznámka:

Naše firma Silponix s.r.o. se sídlem v Otrokovicích je oficiálním dealerem řídících jednotek HONDATA pro střední Evropu. Můžete se podívat na oficiální stránky HONDATA, kde jsme uvedeni jako oficiální dealeři https://www.hondata.com/international-dealers

 

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: